آشنایی بیشتر عموم مردم با خدمات گسترده سازمان تأمین اجتماعی
با توجه به وسعت سازمان تامین اجتماعی، بسیاری از خدمات این سازمان برای عموم ناشناخته است. یکی از اهداف اصلی این رویداد یافتن ایدههایی برای معرفی جذاب و تأثیرگذار تأمین است.
پرورش، ياریرسانی و تقويت حضور گسترده تولیدکنندگان محتوا و طراحان
از سوی دیگر این رویداد، فعالیتی در راستای حمایت از تولیدکنندگان محتوا و صاحبان ایده است.
افزايش سطح کیفیت تولید محتوای رسانهای خلاقانه در بخشهای مختلف سازمان تأمین اجتماعی
این رویداد به تولید محتواهای خلاقانهتر در خصوص خدماتی که سازمان تأمین اجتماعی به مردم ارائه میدهد، کمک خواهد کرد و مردم نیز بیشتر و بهتر از تنوع خدماتی که میتوانند از این سازمان دریافت کنند، مطلع خواهند شد.
توجه به نقش مردم به عنوان بزرگترین گروه مخاطب تأمین اجتماعی
آحاد جامعه کشور به عنوان اصلیترین ذینفعان سازمان تأمین اجتماعی که مسئولیت خدمترسانی به بیش از نیمی از جمعیت کشور را عهده دار است، از محوریت و جایگاه یکتایی در این سازمان برخوردارند و ارتقای کیفیت خدماتی که به مردم ارائه میشود از اولویتهای این سازمان است.
تقویت ارتباط حلقههای مردم و سازمان تأمین اجتماعی
این رویداد تلاشی است برای برقراری ارتباط بیشتر با جامعه هنر و رسانه به وسعت تمام مردم ایران؛ تا ضمن کشف استعدادها از آنها حمایت کند.